Translate

Must Have - Jar 2015

13:38:00 Unknown 1 Comments



1. Sidovka- kto nemá sidovku akoby nežil. V Mango majú vždy perfektný výber. Už mám odtiaľ dva kusy. Plánujem aj tretí :) To je jednoducho kult. Rock n Roll 4ever!!!

2.Argánový olej do vlasov. Po zime sú  moje vlasy vždy v katastrofálnom stave . Okrem pravidelného prestrihávania končekov je po každom umytí skvelé votrieť si do vlasov pár kvapiek tohoto zázraku. Pekne suchý vlas obalí, vpije sa doňho a chráni ho tak pred polámaním. Pri jemných vlasoch odporúčam zvážiť dávku. Ja si do mojej hrivy musím dávať veľkosť lieskovca. Jemnejšie vlásky tak dva hrášky.

3. album ROBERT PLANT  and the Sensational Space Shifters. Pán Zeppelin to vymakal, nebál sa a vrhol sa na úplný new wave. Tento album síce vyšiel už vlani, ale stále ma baví. Ak máte radi ambient alebo elektroniku s etno/folk prvkami vyskúšajte práve toto. Je to moderné a svieže :) dobrá oddychovka hlavne pri rannom cestovaní do práce...

4.... no a na čom si vypočuť digitálnu formu muziky? Ja volím nestárnúcu klasiku sluchátka Koss Porta Pro, ktoré nikdy nezmenili svoj dizajn (povedal mi to kamoš, snád je to pravda). Za ich cenu je zvuk perfektný. Sú dokonca aj veľmi spratné. Dajú sa zložiť do malého koženkového púzdra, ktoré k nim automaticky dostanete, takže vám nebudú zavadzať v kabelke.

5.Nohavice s potlačou. Mám konkrétnu predstavu čo sa týka strihu, žiaľ zatiaľ na našom trhu neúspešne. Ja ako retro maniak  to nemám až také jendoduché. Slimky sú  všade. Nie že by som ich nemala rada, len už na mňa nepôsobia tak čarovne.Vyskúšam možno web. Konkrétne typ na obrázku by asi rozbil každý nudný outfit. 

6.Lak na nechty s  trblietkami. Tento typ laku som milovala ako dieťa. Teraz mi to pripomína disco. Značka Catrice má monetálne pekný výber. Nájdete v Dm drogeriách.

7.Farebné zrkadlovky. Taký malí future prvok a ešte k tomu na lenonkách, no nekúpto ;)

8.Veselé vankúšiky. Priznám sa, že na vankúšiky som trochu úchyl. Mám ich na posteli asi 7 kusov a stále kupujem nové a nové obliečky. Oživiť si spálňu alebo obývačku týmto praktickým doplnkom nikdy nie je na škodu. Pekný výber má sieť H&M Home. Alebo F&F-ko.

bonus pre vás ;) 

1 coments:

Monic Dzej povedal(a)...

great list, i love these colorful pants:)