Translate

In a gadda da vida baby...

8:12:00 Unknown 4 Comments

Dnes trochu inšpirácie .
Nemôžem sa vynadívať. Veci o ktorých som snívala sa preháňajú po runway :). Emilio Pucci, Burberry Prorsum a Valentino mi zahrali na strunu . Nie som vyslovene hltač trendov, ale ked ma nejaký osloví rada sa ním inšpirujem. Móda je krásny kus umenia. Rozmýšľam či je móda aj to, čo nám dávajú papať v obchodoch.... ale to je zložitá a citlivá téma. Sami si utvorte názor.
...
Krásne bedrové nohavice od Emilio Pucci s pukmi a  jemne do zvonu, to je pre mňa vizuálny skvost! Takýto tvar výborne formuje ženskú postavu. Napadla ma už aj myšlienka, či si nedám také nohavice ušiť krajčírke. 
Kde však zohnať kvalitnú látku a hlavne dobrú krajčírku....už teraz ma s toho bolí hlava. 
Sýte farby na Burberry kabátoch, to by možno zvládla aj nejaká DIY s farbami na látku. Už len znivočiť biely kabát.  Toto leto bude najbláznivejšie. Idem na to, ale pomaly. Aby som sa nezbláznila :) No a potlač od Valentina, tou by neohŕdol asi ani Jimi Hendrix.
Tak vážení, 60´s & 70´s are back !!! :)


4 coments:

Zuzana povedal(a)...

Úplně nejkrásnější insirace. Miluju ty barvy!!

Přeji krásný víkend! xo (:
♥ http://www.thekawaiiplanet.com

Unknown povedal(a)...

ĎAKUJEM ;) Aj tebe!

Unknown povedal(a)...

ĎAKUJEM ;) Aj tebe!

Unknown povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.