Translate

-boogie woogie-

21:55:00 Unknown 2 Comments

Keď som si minulý piatok vyberala tento outfit, stále mi po rozume chodila pesnička od kapely The Sweet-Ballroom blitz. To je asi najväčšia rocková disko songa akú poznám. Kto nepozná, vypočujte si :)
Moje 70´s šialenstvo pokračuje. Dosť ma to inšpirovalo aj minule. Krásne sa nám oteplilo, zapršalo a ja som neváhala a konečne som po mesiacoch vytiahla tmavo zelené zamatové nohavice s vysokým pásom. Sú totiž dosť tenké a keď si pod ne dám pančušky proti zime vyzerá to špatne. Tak som ich nenosila vôbec. Aby som nevyzerala veľmi tmavo šplechla som tomu aspoň oranžový rúž a moje nové infantilné srdiečkové-ombré okuliare. Neverili by ste aký je cez ne pekný pohľad na svet. Trochu ma to vrátilo do detstva, a tam sa ja vraciam spomienkami dosť rada :) 
Nosila som ich skoro celý tento víkend. V sobotu sme sa dostali na akúsi party medzi úplne neznámych ľudí. Hipisácka skupinka, veľký dom, jamovačka, gitary, pilo sa, jedlo sa, spievalo sa, až skoro do rána.  Bolo to veľmi príjemné. Srdečnosť ešte naozaj existuje. Čo osud chcel v ten deň som sa náhodne stretla aj s talentovanou Čajovou -Sandrou Polákovou (jej blog), ktorá s nami na party zostala tiež. Virtuálne sa poznáme už dlhých 8 rokov. Už bolo na čase ;)
 Vesmír nespája náhodne, tomu verte ;)






Kabát/Coat:Second Hand, Tričko/T-Shirt:F&F, Nohavice/Pants: Tally Weijl, Šatka/Scarf: H&M, Kabelka/Bag: H&M, Topánky/Shoes: Second hand, Okuliare/eyewear: Tally Weijl
photos by Maroš Plávka

2 coments:

Čajová povedal(a)...

Žienka úplná šupa si!
Krásna..
aj fotograf má pochvalu :-)

katarína povedal(a)...

Odpadnem z teba.....