Translate

Bollywood

16:57:00 Unknown 8 Comments

Vedeli ste, že ročne India vyprodukuje najväčší počet filmov vo svete?
Na hanbu som ešte žiadny Bollywodsky film nevidela.  Netrúfam si povedať v akej kvalite im to ide... Ak máte nejaký typ, smelo s ním. 
Nikdy som nebola v ,Ázii ale tajne dúfam, že ked budem mať lepšiu prácu, moje cestovateľské sny si doženiem. India ma fascinuje. Celkovo ich kultúra, duchovno (hinduizmus/budhizmus), hudba a hlavne ich tradičné odevy v krásnych sýtych farbách a neskutočné množstvo vzorov a látok.  Ženy sú tam ozdobené originálnymi masívnymi šperkami a to je mi srdcu naozaj blízke. Naposledy som si aj ja obliekla niečo na tento spôsob. Masívne náušnice (origoš s Indie, Ďakujem Sandra) , na čele bindi a k tomu košeľa s paisley potlačou. 
Hlavnú časť tvorí moja obľúbená kožená bunda z Manga. Fičíme si spolu už druhú sezónu. 
A pretože bolo tak krásne teplučko, namiesto dlhej sukne som použila maxi šaty, ktoré som si previazala košieľkou.
Improvizovať je zábavné ;)
ps: ...a keby ste mali záujem zahlasovať za môj blog v súťaži Bloger roka, poteší ma to :) nominovala ma úplne neznáma slečna. Týmto Ďakujem a pozdravujem :)
http://www.blogerroka.sk/magic-mantra/


jacket/bunda: Mango, shirt/košela: Terranova, maxidress/šaty:H&M, listovka/purse: second hand, boots/čižmy: second hand, glasses/okuliare: Stradivarius 


8 coments:

Amy Morgan povedal(a)...

wow hrozne ti to pristane :) strašne vydarné fotky!
Čo sa týka Bollywoodu, ani ja som také ešte nič nevidela ale ak mám pravdu povedať neviem či by ma to lákalo :D

LadyinBlack

Unknown povedal(a)...

Bollywood to nebude ale Japonsko /Francúzsko Ame Agaru na youtube nájdeš Po Daždi .
CSFD Napovie

Unknown povedal(a)...

Bollywood to nebude ale Japonsko /Francúzsko Ame Agaru na youtube nájdeš Po Daždi .
CSFD Napovie

Unknown povedal(a)...

Perfektní fotky!

Zuzana povedal(a)...

DOKONALOST! Boží kombinace!

♥ www.thekawaiiplanet.com

Mafin povedal(a)...

sekne ti to )

Unknown povedal(a)...

Ďakujem ;)

tatomymo povedal(a)...

skvělý!!!! :-)
Zvu vás všechny do soutěže o den se značkou Yves Rocher, s bloggerkami a o zapojení se do projektu pro přírodu :-)