Translate

lescosmetiquesdesignparis

13:45:00 Unknown 0 Comments

V minulosti som veľmi nezvykla písať o kozmetike, ale keď ma niečo fakt dostane, tak sa o tom  s vami veľmi rada podelím. Snáď ako každá žena či dievča, aj ja rada trávim dlhý čas v horúcej sprche. Zvlášť teraz v zime. Nie som nejaký extra maniak na kozmetiku, ale mám pocit, že sa ním pomaličky stávam, a na každé sprchovanie používam zvlášť (podla nálady) inú vôňu.

Vyskúšala som už dosť veľa druhov sprcháčov. Naposledy to bol Yves Rocher Organická vanilka. Bolo to extrémne sladké a rýchlo sa mi to znechutilo. Vyhľadávam hlavne bio kozmetiku a netradičné vône . Skúsila som aj lacné aj drahé. Až taký rozdiel v tom nie je. Samozrejme pokiaľ nejde o značkové gély, ktoré sa vyrábajú ako doplnok k parfumu. O.o 
Ešte v lete som  nejak zablúdila do kútika s drogériou v hypermarkete Carrefour, kde som objavila na pohľad pekne vyzerajúce sprchové gély a šampóny Nectar of Nature | Les cosmétiques Design Paris. 

Keď som si ich prezrela bližšie zaujala ma široká škála rôznych vonných kombinácii ovocia a bylín. Cena je fakt fantastická. Začína na smiešnom čísle 0,99 € za kus.
Rovno som si kúpila dva kusy. Najviac od nich milujem vôňu bergamotu, a medu.
Tie mám najradšej . Som zvedavá či bude ajnejaká Xmass kolekcia. Taká škorica by bodla .
Nejde tu o žiadnu reklamu, skôr úprimný typ ;) ak ste pôžitkári na vône. Ja teda som ;)
Ako hovorí moja starká : Čistota pol života ;) 

....... a náš účet za vodu sa stále záhadne zvyšuje 0:-)