Translate

Winter Mantra

14:15:00 Unknown 0 Comments

Každú zimu si kupujem nejaké nové kožuchy, alebo kabáty. Túto som sa celkom držala pri uzde a kúpila som si len tento jeden hnedý v sekáči. Veľmi sa mi zapáčila tá biela kožušinka ktorá lemuje stred. Kamoši sa mi síce smejú, že som Ivan z Mrázika, ale mne je to jedno. Spĺňa všetky moje kritéria. Ked sa zapne vyzerá to ešte lepšie, lebo sa mi urobí okolo krku taký goliérik. Nemusím mať ani šál, hrdlo mám úplne schované. :)  Jeseň v Bratislave mi pripadá ako Londýnska depka. Večne je tu zatiahnuté. Chýbajú mi farebné kopce a na nich prvý mráz ako je to doma v Banskej. Moja prvá zima v Bratislave...........som pripravená na najhoršie :D , počula som, že ked nasneží 1cm, je tu cestná kalamita.  No uvidíme, jeseň tu bola celkom pekná :) 

(coat: second hand, sweater: Indigo by Marcs&Spencer, Hat: HM, Jeans: Mango, Boots: Mango, Scarf: second hand)

Bonusová fotka TU