Translate

St.Germain

10:47:00 Unknown 5 Comments

Pokračovanie fotiek s Mischel Warenits a nedávneho postu TU . Tieto fotky však Mischel fotila Zenitom. Najprv sme si s kľudom vysedávali v bistre St. Germain, popíjali drinky a obdivovali krásny interiér. Mischel mi vždy ukáže nejaké zákutia Bratislavy, ktoré ešte nepoznám. Potom sme sa presunuli pred Nové SND, ktorého architektúra nemá chybu. Každé ráno tam vystupujem z autobusu a susediaca Eurovea pri ňom vyzerá ako neforemná kopa skla.
Na sebe mám obľúbené tričko Jimiho Hendrixa, ocinov starý opasok a môj skvelý úlovok, v podobe svetlo ružových ankle boots ( Zara) . Svetlo ružová ma teraz nejak chytila za srdce. 
Tento typ topánok si neviem odpustiť, doma sa mi už pomaličky tvorí zbierka. Teším sa, že ich vynosím najmä na jeseň, ktorá je už skoro tu. Ešte ked sme fotili tento post bolo 26°C .
 Je toto možné čo sa stále deje, zo dňa na deň iné počko ? :)
Ja : ( shirt/tričko: Pull&Bear, denim shorts/šortky: Pull&Bear, shoes/topánky: Zara, hat/klobúčik: HM, kabela/bag: amisu , glasses/okuliare: Six)

5 coments:

Martina Navrátilová povedal(a)...

aaach to prostředí těch fotek!

tatomymo povedal(a)...

moc dobrý fotky!

Zvu tě na mou giveaway: http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/08/tights-giveaway.html :)

Wera povedal(a)...

fotky Zenitu majú dokonalé čaro, to zrno na fotkách je úplne dokonalé. Fotky sa vám fakt vydarili :) Čo sa týka modernej architektury na Slovensku, tak podľa mňa je ešte v plienkach. Myslím, že som ešte neobjavila budovu, ktorej dizajn by ma nadchol... Ale taká Škandinávia, to je iná káva... :)

Mischel double W povedal(a)...

Aj nabudúce veľmi rada ;)

Zuzana povedal(a)...

V tom kloboučku jsi ňuňu! ♥