Translate

Ma cuisine

14:08:00 Unknown 1 Comments

Tento post nebude pre moju osobu tak veľmi tradičný. Isté životné okolnosti zapríčinili to, že maminkina kuchyňa už nie je maminkina, ale moja (presťahovala som sa k priateľovi). Veru tak. Ja úplný nováčik, čo nevie variť (učím sa).  Miestnosť na prípravu jedla musí pre mňa spĺňať hned po praktickej stránke aj vizuálnu. Nikdy som si nemyslela, že si na niečom takom budem dať záležať, ale stalo sa. Každý deň vymýšľam rôzne vylepšenia a DIY dekorácie, momentálne napríklad maľujem celú kuchynskú linku na bielo (bola béžová) . Mám ešte kopec roboty kým si poviem, áno hotovo, no vo foťáku sa nazbieralo pár fotiek s obľúbeného môjho kútika ......
Nové taniere s hispánskou potlačou...to som nemohla odolať... (F&F)
..... ani kvetináč na linke mi nie je cudzí, aj ked je to kér, ktorý do bytu ani nepatrí  :D drevená tácka za ním je ešte s čias socializmu..
...ako schovať dieru v stene ? ..predsa látkou na ktorej je recept :)... (H&M Home)
.......poháriky (tiež F&F)...najviac vyniknú, ked do nich nalejete kolu :).....
......modranská keramika....klasika v každom dome v  Československu, aj napriek gýčovitosti sa mi zdá stále krásna :).....+ nová keramická úchytka na dvierka kredencu , chcem aby každá bola iná...dúfam, že je to reálne :D
....staré rádio ( alias Laxík)-ešte sme ho nespojazdnili ale budem rada ak sa to podarí :)
 pekne sa nám vyníma na stole...
....chladnička je už plná obrázkov , tak som sa rozhodla vešať :) 

1 coments:

Martina Navrátilová povedal(a)...

krásné retro, ty úchytky místo "kliky" mám hrozně ráda:)