Translate

Hawaii

16:29:00 Unknown 3 Comments

Keby som si mohla vybrať nejaké miesto, na ktoré by som mala v sekunde odmiestniť bol by to Havaj. Milujem havajské vzory, všetky tie kvety a palmy, divoké farby a hlavne  takto zdobené košele. Bola som doposiaľ len obdivovateľ ( môj priateľ má v zbierke asi 8 kusov 
) no ked som videla túto červenú v Mango katalógu, okamžite ma zaujala. Košieľku som si pekne vysnorila aaj v obchode čakajúc na letné zľavy , už aj bola moja. Mrzí ma, že mi utieklo rovnakej farby aj tielko a  overal. Vzhľadom na príjemnosť materiálu by som to tam určite nenechala. 
Daľší pohodlný ,,outfit´´ na našu auto´turistiku. Ved viete.......som ,,kajšmentke´´ ;) :D:D:D
ps: bonusovka TU
( košeľa/sadále: Mango, šortky: DIY sekáč, okuliare: pánske H&M...a zase bižú.. )




3 coments:

Wera povedal(a)...

a aj ti taký vzor pristane :)

Unknown povedal(a)...

dakujem :)

Sabi povedal(a)...

tie sandále sú dokonalé :)