Translate

The Rolling Stones

8:02:00 Unknown 2 Comments

K logu Stones a ich muzike mám dosť pozitívny vzťah.
 Preto nechať niečo ,,ojazykované´´ v obchode si nikdy neodpúšťam. 
Toto leto som sa odvážila aj na volnejšie nohavice a slimky som odložila na dno skrine.
 Vytiahnem pravdepodobne až na jeseň, alebo ked sa ochladí.
Aby som furt netárala len o handrách ........zachvílu je tu Masters of Rock
Fakt sa teším. Idete niekto? Bude tam Sebastian Bach (Skid Row)........asi odpadnem haha.

(Jacket/bundička: GAP -second hand, top/tielko:Pull&Bear, Pants/nohavice: Bershka, Bag/taška: H&M, eyewear/okuliare: Promod, shoes/topanky: staré cowboye )

2 coments:

Wera povedal(a)...

Páči sa mi, že módu resp. svoj štý spájaš aj so svojím životom a celkovým lifestylom. Nesleduješ slepo módne trendy a tvoj rokovy styl ti jednoducho verim :)

A. povedal(a)...

Wera napísala všetko, čo som napísať chcela ja:) Nezostáva ma nič iné, iba súhlasiť :)