Translate

Taste of India

17:34:00 Unknown 2 Comments

 Ked si kupujem topánky, vždy  prihliadam na to, aby boli pohodlné. Nemyslela som si, že toto leto ma opäť dostanú sandále na platforme, no stalo sa (detailnejší záber TU). Na to aké sú vysoké, musím pochváliť ich stabilnosť a aj to, že okrem malého dotlačeného prúžku od remienka sa mi neurobil ani jeden pľuzgierik.
 Mám totiž to strašne čudné nohy a do krvy ma dotlačiť dokážu aj tenisky. 
Trpím syndrómom hipisáckej nohy (očividne odmieta obuv) :D Riskla som to, oplatilo sa. 
Moja posledná retro vychytávka je nákupná taška so sloníkmi, ktorá je typická hlavne pre staré babky. Vždy som ten indický motív obdivovala. V hlave sa mi  ale vynárala otázka.....mám si  kúpiť tašku, ktorú nosia babičky namiesto kabelky? nebudem trapoš? (samé Barbie otázky, niekedy mám myšlienky ako totálna sliepka a hanbím sa sama za seba :D)..... 
Potom mi však čosi našepkalo do ucha, že prečo by som sa mala obmedzovať?! 
Svoj nákup si tam môžem strčiť aj ja, nie len babka no nie? Dala som pani predavačke 5€ a taška je už navždy moja.  Teším sa s nej, to vám poviem. Mamina mi hovorila, že mala rovnakú ked bola mladá :D Môžem si pochváliť aj to, že je to ťavia koža. Takže istá kvalitka tam možno bude.
Týmto chcem povedať, že prispôsobovať sa okoliu a riešiť, čo si o mne pomyslia ostatní ľudia ma už chvála bohu prestáva zaujímať. Ved o čo ide ak nie o to cítiť sa dobre hm?........ 
Ľudia si síce určujú hranice vkusu a nevkusu sami, ale na svete neexistuje pravda, zákon čo je pekné a čo škaredé. Sú to len slová.
Ako sa hovorí.......proti gustu žiaden dišputát.

ps: aj vaša starká/babička ju má? :D haha

(sandále/sandals: Mango, šortky/shorts: DIY second hand, top: NewYorker, blúzka/shirt: H&M, bižú/jewellry: SIX, H&M, DIY )

2 coments:

A. povedal(a)...

Ides! Taska je mega, a paci sa mi tvoj pristup o relativite toho, co je krasne, a co krasnym nie je. Kazdy si inak urcuje priority :) BTW, moja babka ju nema, ale polovica starych tiet z dediny, z ktorej pochadzam ju ma :)

Ps. Este si oprav, prosim, slovo na DETAil :)

Unknown povedal(a)...

ah díky,
aha fakt :)