Translate

Pirate or die

14:16:00 Unknown 4 Comments

Moja vášeň pre kožené bundy nepozná hraníc. 
Tvorí dokonca už akúsi zbierku. 
Nové-sekáčové-zdedené atd.
Počet už prevyšuje číslo desať.
Môj nový úlovok je konkrétne z Manga.
 Slintala som po nej už pár mesiacov, ale povedala som si, že si ešte trochu počkám 
ak by išla s cenou dole. 
No a ako sa hovorí, že čo si praješ dostatočne dlho a intenzívne, to sa ti aj splní. 
Bundička je už moja a poviem vám, že tak mäkučký kožáčik som ešte naozaj nemala.
Tie prešívané rukávy sú eňo ňuňo.
A ešte vám prezradím jednu vec........v minulom živote som bola pirát , až potom sa so mňa stal potulný hudobník ;) :D
 S troma strunami na gitare .....
Na sebe mám hadie triko z asosu, frajerove rifle aj doplnky, šatka tuším H&M.
( jacket: mango, top: asos, jeans: priatelove, shoes: promod, šatka :H&M,)
foto by Plávka

4 coments:

Netty povedal(a)...

Víc než deset? super, chci taky!:)) Vypadá suprově.

Wera povedal(a)...

páči sa mi, že máš vlastný osobitý štýl :)

Unknown povedal(a)...

Netty díky :)
Wera dakujem, byť ovca v stáde a nebyť čierna je pre mňa čisté zlo ;)

Mischel double W povedal(a)...

frajerove rifle?? kks ti sadnu jak uliate :D
tiez by som chcela priatela ktory by sa delil aj o satnik so mnou :D