Translate

Koniec tretej ríše

11:38:00 Unknown 2 Comments

Obšmietať sa pri starom dome z Rakúsko-Uhorskej doby, s ktorého padá strecha a všetky múry bolo naozaj trochu riskantné. Mňa však tieto zabudnuté usadlosti náramne priťahujú.
 Čo tam nájdem, čo mi padne do oka, alebo len nasať tú atmosféru zabudnutého miesta. 
Dom sa nachádza pri jednom toku Dunaja na území dnešného Maďarska a zrejme patril nejakému správcovi vedľa opustenej hrádze.
 Ked som si predstavila, ako to tam muselo vyzerať v minulosti, poviem vám, že by to bolo barák jak sviňa! 
Na prvej fotke to síce nevidno, ale z bočnej strany tam bola pristavaná akási veranda, na ktorej si isto nejaká dáma popíjala čajík a čítala miestne noviny.
 Čo zničilo toto krásne miesto nevedno. 
Možno vojna, alebo len čas....
Ja som sa tam len zakrádala ako vojačka v mojich obľúbených Martenskách a saku zo sekáča, ktoré mi každý obdivuje. 
Na pohľad možno nie je až tak zaujímavé, ale keby ste si ho obliekli, už ho dole nedáte :) 
( jacket: second hand, top:Camaieu, pants: HM,shoes: dr.Martens, earrings: asos, rings/bracelets: HM, gate, Turkey market )
foto by Plávka

2 coments:

A. povedal(a)...

Och taketo domy milujem, a milujem premyslat nad tym, ze co by bolo keby, a ako to tam vyzeralo v minulosti...

Unknown povedal(a)...

tomu ver!
btw ako sa dostanem na tvoj blog? máš ho ešte?