Translate

I´m looking for wonderland

11:28:00 Unknown 6 Comments

Možno to vyzerá, že tento môj blodžík už končí, ale nie je to celkom tak. Momentálne som v takej divnej živ. situácií ked som otrávená úplne zo všetkého a mám chuť zmeniť svoj život o 100%. Vždy som bola strachoprd a bála som sa urobiť prvý krok. Neviem prečo sa ľudia tak boja zmien, ked môžu byť lepšie. Strach z neznáma, alebo z akéhosi zlyhania? Sama mám v hlave guláš a toto jesené počasie mi vôbec neprospieva. Chodiť domov z práce za tmy......  chýba mi slniečko, vôňa kvetov,čerstvý vzduch a častejšie sa stretávanie s priateľmi. Som znudená. Prestala som čítať knihy, pozerať filmy , nie som schopná pre vás odfotiť nejaký ten outfit ...zlenivela som ako prasa, tak prepáčte ja sa polepším... snád.
 Dúfam, že je to len momentálne.
Ešteže mám muziku a rodinu a mačky ofc. 
Stále sú tu však veci čo ma inšpirujú.
Ako sa máte vy ?
pozdravujem Mishu McKagan :-*





6 coments:

Netty povedal(a)...

Takové stavy mívám taky,ale vždycky to nakonec přejde,doufám,že to tak bude i u tebe,tohle je jeden z mála originálních blogů a bylo by mi upřímně líto,kdyby ses už neozvala.:(

Unknown povedal(a)...

ved aj mne .... :(

Unknown povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Čajová povedal(a)...

Nie som na tom o nič lepšie :-D
Ale ono to prejde.. hojdačka. Vždy bola.. slnko sa ukáže.

Bonnit-S povedal(a)...

som na tom do poslednej bodky rovnako, až na tie mačky :D

Unknown povedal(a)...

niečo je vo vzduchu :D