Translate

zita

13:38:00 Unknown 13 Comments

Poviem vám odfotiť mačku, aby vyzerala normálne je fakt veľké umenie. Túto noc sa mi sníval divný sen, že sme mali 6 mačiatok a 3 šteniatka. Asi by som v reálnom život dostala infarkt :D. Táto biela neposlušnica mi mňaukala pod oknom, tak som si ju zobrala na chvíľu do izby (inak býva von) a trošku sme sa pohrali. Samozrejme sa už pchala na postel čo som jej zatrhla a všetko mi pekne oňuchávala. Keby som mohla aj by som s ňou spinkala :D Zajko môj. Urobila som malé video kde sa trošku predvádza ehm ehm :)Kvalita je zlá lebo moje HD video musím zmenšiť, aby som ho mohla dať na youtube a ono sa to vždy strašne pokašle. Volá sa Zita, ale voláme ju Zita -obezita, lebo na vianoce bola dobrý tučko :D
Máte mačky? aj vaše sú v zime ako hroch?:D

13 coments:

Jenny / Rocknrollerr povedal(a)...

aahhww so super cuteeee <333 :D :D

xxx

Zuzankita povedal(a)...

juuj nununu :)

www.karissaworld.blogspot.com

Eivy povedal(a)...

Máš moc hezkou kočku :)

Misha povedal(a)...

nevim proc, ale kocky na me pusobi roztomile a strasidelne zaroven :D

Unknown povedal(a)...

oni také aj sú ;) :D to ju môžeš škrabkať a zároveň ťa zadrapne pazúrom ,lebo si ,,korisť´´ :D

Unknown povedal(a)...

:)) velmi je zlata Zita a k tomu Sabbath Bloody Sabbath bomba ,teta mala kocura a cez zimu mal hlavu ako vedro a telo ako váľok riaden tiger bol :D

Dogii povedal(a)...

Mám dvě nalezené kočky. Jeden vypadá jako ta tvá

L I N D A povedal(a)...

nádherná je :)

P.S.: je u mňa giveaway alias pozvánka ;)

balzu povedal(a)...

ne, vyfotit nějak pěkně velkou stále okázale otrávenou přežranou kočku nejde:D (z vlastní zkušenosti)...ještě tak kotátka, když ti chvíli zůstanou v záběru

Simona povedal(a)...

Jeej aká zlatá :)

Martina Bierová povedal(a)...

souhlasím, když chci vyfotit naší kočku tak je to akorát sto nepovedených fotek a jedna celkem dobrá :D

Unknown povedal(a)...

treba byť paparazi s nejakým sekundovým cvakaním :D

Heather ♥ povedal(a)...

Vyfotit kočku, je pomalu nadlidskej úkol. Navíc naše je strašně krásná, ale na fotkách kde je celá vypadá divně, hejhezčí jsou fotky jenom s čumáčkem a očima. A když tak pozoruju Zitu, tak se mi zdá, že ta naše potřebuje novej obojek :D