Translate

Outfit inspiration -stars

19:27:00 Unknown 6 Comments

Dnes som bola v sekáči s tým, že určite niečo bombové ulovím. Nestalo sa tak, ale nemôžem povedať ani, že by som nič nenašla. Ak nezabudnem odfotím vám to :). Hlavná téma dnes u mňa je však závisláčina polyvore. Pár hodín som sa v ňom pohrala a chcem vám ukázať ľudí-veci-značky, ktoré ma teraz veľmi inšpirujú. 
Dúfam, že sa nezľaknete, no mám veľmi rada divné kombinácie. Celé som si to predstavovala na obdobie jar- leto, na ktoré tak netrpezlivo čakáme.
S ktorým ste sa stotožnili najviac ?:) 

Dsquared2

Billy Idol
Blondie
Alice Dellal
Nikki Sixx
Kate Moss
Sebastian Bach
Sky Ferreira

6 coments:

L I N D A povedal(a)...

outfit nikki sixx ♥

Heather ♥ povedal(a)...

Sebastian Bach <3 (ok, ten má u mě plusové body za sexy Sebastiana :D)

Nathalie povedal(a)...

Dokonalý post ♥

Bridge of Memories povedal(a)...

skvele!

Anonymný povedal(a)...

Dsquared2, Nikki Sixx a Sebastian Bach - nejlepší, hned bych brala!

Biancaprincipessa povedal(a)...

Nikki ma najviac ocarila!

http://biancaprincipessa.blogspot.sk/