Translate

my time

13:46:00 Unknown 7 Comments

Občas sa stáva, že sa ocitnem sama doma. Milujem tých pár hodín. Vždy si vypečiem muziku na maximum, alebo naopak obklopím sa tichom, ktoré by sa dalo krájať. Niekedy človek potrebuje byť úplne sám a vtedy si otváram svoje obľúbené časáky, chlípem obľúbené čaje, alebo si robím manikúru. Keby to tak bolo častejšie bola by som rada, ale zasa aspoň si to potom vážim.
Veľmi ma inšpirovali veci v novom ELLku. Túžim po jari a lete a ked som videla všetky tie krásne farebné sandáliky v štýle 90s a 70s nemyslím na nič iné len, že kde si také zaobstarám. Či investovať do lepších a drahších, alebo stačia len také plasťáky za 30€. Určite chcem jedny rockové a druhé nejaké uletené farebné :) Pozerala som aj nejaké tie prehliadky tak najviac ma ,,prizabilo´´ opäť Dsquared2. Milujem tú značku. Oni majú vždy tie modely také rebelské a zároveň aj nositeľné a sexy.

rock n roll!

7 coments:

L I N D A povedal(a)...

v elle je vždy čo čítať! ;)
a niektoré modely stoja zato! ;)

Bonnit-S povedal(a)...

ani nehovor, ja ležím celý deň v župane, síce sa musím učiť na skúšky, ale i tak robím všetko možné :D

Martina Bierová povedal(a)...

taky bych nejradši jenom seděla doma v županu a poslouchala písničky, nebo si četla... ale bohužel :( :D

RadaRos povedal(a)...

pepermintový čaj je najlepší ! :D

cara mia povedal(a)...

byť sama doma je super :) tiež som si akurát dnes kúpila elle a momentálne sa vytesujem z kabelky ;)
cara mia

Unknown povedal(a)...

akú si si zobrala? ja čiernu :)

Unknown povedal(a)...

všakže :ˇ)