Translate

livres

13:01:00 Unknown 15 Comments

Mám tu pre vás nejaké tie typy , že čo čítať. Vopred sa ospravedlňujem za hroznú manikúru a vytŕčajúce vlasy spoza kníh :D Takže ideme na to:
Táto krasotinka o Led Zeppelin je skutočné umelecké dielo. Okrem stručnej biografii celej kapely sú vo vnútri zakomponované aj plagáty, akože vstupenky, rôzne kartičky a polaroidy všetkých členov. Ťažko vám to opíšem, ale je to naozaj nádhera. Ak ste fanúšikom najväčšej kapely na svete, tento skvost vám naozaj v knižnici nesmie chýbať.
Smutno smiešny príbeh od speváka Nicka Cave-a stojí naozaj za to. Príbeh rozpráva o otcovi (Bunny) ,synovi a ich  divnej situácii po tom ako im zomrie ......ale no nebudem prezrádzať !:) Dosť sa nasmejete.
Klasika od Remarque-a. Nemám rada vojnovú ani povojnovú literatúru, ale toto sa mi celkom páčilo. Aj ked koniec bol vlastne smutný. Knihu by ste určite kúpili aj v antikvariáte. Ja ju mám po starkej. Pracovala v tlačiarni kníh. Skúšobné výtlačky sa vraj vyhadzovali a tak si ich zamestnanci brali. Dnes sa to vraj nesmie.Údajne  to likvidujú . No Nie sú to debili ? Mohli to predávať za lacnejšie...
 Biografia o Coco Chanel. Pekne písaná, ale dosť zvláštnym štýlom. Ako by ju autor poznal osobne a rozprával o nej príbeh. prišlo mi to trochu divné odkiaľ to mohol vedieť. Videla som aj film, ale to bola zhruba 1/3 knihy. Tento zväzok mám len ako lacný paperback. Isto dostanete aj pevnú väzbu. Mne to kúpil oco v Levné knihy  za facku. Potešil :)


Akú knihu ste naposledy čítali vy? Čo vás zaujalo, alebo čo sa vám zdal totálny brak? Dajte nejaké typy. Som dosť slušný knihomol :)

15 coments:

L I N D A povedal(a)...

dokonalé nechty máš ;)
nedávno som pozerala film coco chanel aj knihu by som si pozrela ;)

Bonnit-S povedal(a)...

odkiaľ je ten lak?, je super :)
a od cave-a si chcem už dlho prečítať tú knihu :) naposledy som čítala od saroyan-a tracyho tiger, a bolo to tak neskutočne krásne a smutné zároveň takže to určite odporúčam alebo traja kamaráti od remarqua, alebo ešte ktosi klope na dvere ale autora narýchlo neviem
a v poslednej dobe najradšej nakupujem v atikvariátoch, hlavne tie klasiky :D ok moc som sa rozpísala

Domi povedal(a)...

Čau kočka :) Dúfam, že si ma ešte pamätáš :)
Už som tu zas a od teba očakávam podporu! :D
Badvej vyzeráš čím ďalej, tým božskejšie :)

Heather ♥ povedal(a)...

Z těhlech jsem četla jenom 1 :D Bohužel jsem ji měla jen půjčenou od kamaráda (pokud jsi nečetla, doporučuju na přečtení Stairway to Heaven od Richarda Colea - toho úchylnějšího manažera Led Zeppelin :D )

Heather ♥ povedal(a)...

A musím říct že lak na nehtech je super ;)

Bella povedal(a)...

Super kultury i nehty :-)

WorldByBella

Unknown povedal(a)...

dakujem, to ten lak je krásny, od čínana za euro :D drží ale celkom obstojne,lepšie ako 10eurový hah

Unknown povedal(a)...

lak je od čínana, ale kukala som že výroba poľská :D
a neboj len kecaj kolko cheš,rada to čítam :)

Unknown povedal(a)...

ahoj moja, jasné ,že pamatám, ;) podpora je samozrejmá :)

Unknown povedal(a)...

to od COle-a som čítala ešte na strednej, a dokonca dva krát :)ale on si tma vraj dosť navymýšlal
diky :)

Unknown povedal(a)...

dakujem ;)

RadaRos povedal(a)...

ja mam od Remarquea viacej kníh a skoro všetky sú to dost stare výtlačky. strašne sa mi páčia tie ilustracie vnútri :)

Anonymný povedal(a)...

Od Remarqua jsem četla Na západní frontě klid a taky nemám ráda válečnou literaturu, ale tohle byla naprosto skvělá knížka!! Je to úžasný spisovatel!!
No, já poslední dobou stíhám číst jen věci do školy.. ale tak přece jen jsem četla něco zajímavého.. dostala jsem o Vánocích novou knihu o Napoleonu Bonapartem :))

Unknown povedal(a)...

to znie zaujímavo :) o ňom veľa neviem :)

Petra povedal(a)...

Coco Chanel mám v pevnej väzbe a mne sa veľmi páčilo akým štýlom to bolo písané...a naozaj film je 1/3 knihy...podľa mňa kniha je oveľa lepšia