Translate

I need you.... rock n roll

17:52:00 Unknown 5 Comments

klik na fotku zväčšíte 
Nezvyknem to robiť, ale trošku sa vám vylejem. Zima je naozaj krásna, ale večne mi kazí kultúrny život. Tak napríklad žiadne ideme von.Vlastne ani nie tak von ako vôbec ideme na pivo/drink, ideme do kina, ideme na koncert, ideme nakupovať, ideme tam a tam. No nie. Je predsa ZIMA!. Každý je unavený z ,,ničoho a nikdy sa nikomu nechce nikam ísť. Ako keby sa ľudia už ani nechceli stretávať. Môže za to snád nedostatok slnka, kvôli čomu je každý skleslí a znudený?
 Nechcem aby to tak bolo, ale moje jediné nechcem asi nestačí.
Vážne začínam byť frustrovaná. Môže za to len toto ročné obdobie?
Potrebujem slnko, ľudí a smiať sa ...
Tiež máte ,,zimnú ponorkovú  O.o Nehovoriac o tom,že tam kde žijem je najvhodnejšie oblečenie byť od hlavy po päty v outdoorovom :-!


5 coments:

Gretchen* povedal(a)...

Mne na zime vadí jedine že sú všetci naobliekaní ako cibule, ale s neochotou ísť von som sa ešte nestretla :)

Unknown povedal(a)...

to slniecko asi robi šarapatu kusok ,ale netreba tomu az tak prepadat .Aj ja cakam aspon kusok slniecko aby som sa mohol vydat na chatu lebo tam treba aspon jeden den kurit aby bolo teplo inak amen ,,,alebo to vsetko robi zimna unava a ludia skorej prepadaju depresiam .Vonku treba vybehnut a smiech je na vsetko liek ,drzim palce aby si cim skorej bola niekde vonka a smiala sa :D .
zimnu ponorku nemam :)

lola181 povedal(a)...

presne toto je to čo mi vadí, síce ani mne sa častokrát nechce trepať po meste či niekam za kamoškou, ale zase premôžem sa, len to je to, že by som prijala viac snahy aj z druhej strany, nuž niekto má aspoň dobrú výhovorku, že je zima síce pravdivú..

Unknown povedal(a)...

ale všetci su lenivé hovadá fakt des

L I N D A povedal(a)...

zimu proste neľúbim