Translate

fringy jacket

17:39:00 Unknown 5 Comments

Už nejaký ten čas ma fascinujú kožené bundy zo strapcami. Sú dosť ťažko zohnatelné a okrem motorkára frčiaceho si to popri našom aute som to v nijakom obchode v živote nevidela. Je ich pár aj na nete, ale väčšinou sú na mňa už  moc retro ( balónový štýl sa mi na mne nepáči), alebo sú extrémne predražené.......ved iste, ako každý kožák :D Klasika. Rozmýšľala som preto, či sa to nejak nedá na bundu prišiť, alebo čo, ale stým by bolo roboty a ktovie či by to  vôbec vyzeralo k svetu O.o. Pokaziť si nejakú bundu by som nerada.
Čo na to poviete ? Páči sa vám to ?:)

5 coments:

Vera Paradis povedal(a)...

tá je skvelá :)

L I N D A povedal(a)...

presne slintačka

Violet E. povedal(a)...

omggg<3

Wera povedal(a)...

ked mne sa pacia viac bez strapcov..:)

Barbora povedal(a)...

no to môžme spolu pátrať po takejto bunde...je bohovská ! pripomína mi klip personal jesus od depeš