Translate

čo som našla vo foťáku

14:21:00 Unknown 5 Comments

V prvom rade nezabudnite, že ešte stále sa môžete zapojiť do giveaway. Trvá do štvrtku . 
Piatok losujem.
Strašne tužím po jari. To vysedávanie pri pive ma u prestáva baviť. Boli sme aj plávať, ale ten šok ked vyjdete z bazénu je strašný :D Včera som našla staré VHS-ky. Dobrá nostalgia. Potom som zistila, že si ich nemám na čom pustiť. Škoda. Mali by sme retro večer. No aspoň, že ten gramofón funguje. Inak by som zostala veľmi smutná.... bože a zase sneží. Čert aby to vzal! Dúfam, že moja dnešná ufrflaná nálada nepreskočí na vás. Rozmýšľam, že zmením skin tohoto blogu. Tento ma už nudí. Nejake typy hm?
ps: milujem Slasha 

5 coments:

Ametystalia povedal(a)...

hlavne si daj prosím ťa menej široký blog, fakt je mi otravné posúvať sa doprava a doľava keď čítam.. je fakt, že keby som ho dala cez celú obrazovku, nemusela by som si ho posúvať. ale naboku mám všeljaké messengery a skype a prehrávače hudby a kvôli jednému blogu ich nechcem nevidieť ani minútu.
nič v zlom, len aby si vedela ako tvoj blog vidíme my :D

L I N D A povedal(a)...

aaach to úplne dokonalé :)
a súhlasim s ambrozáliou ;)

Unknown povedal(a)...

dievčence ja mám širokouhlý monitor veľký ako prasa,ale tak pokúsim sa :D

Heather ♥ povedal(a)...

U nás zdá se sníh taje :D :P Ale k jaru to moc blízko nemá :/

Natt povedal(a)...

queen :3