Translate

b1tch

19:42:00 Unknown 5 Comments

Príde to ked to najmenej čakáte. Ked sa vyberiete 150km za kamošmi (urobila som si výlet na západ). Chrípka! Ach jo schytala som to v najlepšom.
 Som presne ako tá Barbie na obrázku s tým rozdielom, že ona je v piesku a ja zasa v perine. Nemôžem sa ale sťažovať, lebo vonka nasnežilo toľko snehu, že medzi civilizáciu sa asi len tak ľahko nedostanem :D. 
 Záchrana v podobe hudby (teraz Def Leppard a Republica), knižiek a filmov je príjemná. 
Dúfam, že dokonca týždňa budem OK. Chcem stihnúť aj nejaké víkendové koncertíky :) Ak dačo bude. 
Ako trávite túto ,,metelicu´´ vy? Už ste sa boli sánkovať ?:D


5 coments:

L I N D A povedal(a)...

skoro sa uzdrav ;)

Martina Bierová povedal(a)...

brzy se uzdrav :)
přijde mi vtipné, jak všechny blogerky píší o sněhové kalamitě, ale u nás sníh skoro nemáme! :D

Unknown povedal(a)...

dakujem :)

Unknown povedal(a)...

no ja bývam skoro v horách takže klasika !:)

Unknown povedal(a)...

skore uzdravenie a spravne liecebne vybracie treba nahodit liecbu Motor Headu aby rozprudilo krv .)
ja som to prezil na chate ,krasna metelica