Translate

5150

21:32:00 Unknown 4 Comments

A je tu nový rok a ani to nebolelo. Myslela som si, že prestanem menej jesť, ale vždy sa niekde nájde nejaký koláčik. Na silvestrovskej chate som ich celkom vyskákala. Bolo  fakt výborne. Kopec srandy, muzika a a to ste ani opitý nemuseli byť, aby ste sa bavili na 100%.  Základ je dobrý kolektív. Možno sem hodím nejaké fotky, ale ešte musia prejsť cenzúrou, no obávam sa aby  tam nezostali len dve  :D Už ste boli po výpredajoch? Ja som momentálne úplne bez floka takže si skrinku asi moc nezaplním. Nevadí. Nie je to zmysel života..... aj ked o tom by sa dalo diskutovať skutočne dlho však dámy :D ;). Iná vec mi však behá po rozume. Vo februári bude mať v Budapešti koncert Slash. Musím sa tam dostať aj  cez mŕtvolu......
 Aké máte novoročné plány vy ?:)


4 coments:

Mischel double W povedal(a)...

Vse dobre do noveeho roku! silvester bol super a co sa tyka toho jedenia a kolacov som natom rovnako :D ale ako kukam tie vesty su megaaa!! musim ist na tour de shopping :D

Renata povedal(a)...

Ty vesty jsou boží! hlavně ta vínová!

stylish fox povedal(a)...

Aj ja chcme také vesty :(

L I N D A povedal(a)...

čierna budna ooo nádhešrná ♥♥