Translate

04.Rebel Yell

13:15:00 Unknown 10 Comments

Dnes je vonku taký sprostý vietor, že sme museli fotiť dnu. 
Po chodníkoch sa  konečne spustil sneh a tak si môžem vykračovať aj v podpätkoch. Hurá! (Len dokedy). Levisku čo mám na sebe nosím veľmi rada, lebo je mäkučká a dobre sa kombinuje. 
Tričko Metallica má asi 300 rokov a nosil ju v 90tych rokoch  brat mojej mami. Fotil sa v ňom tuším aj na tablo :D Také skvosty rada v skrini odkladám. Pre niekoho zmrd do koša, pre mňa vec čo niečo prežila. Je už celé deravé, no dobrá trešovica. 
Trošku som sa pohrala s nechtami. Na čierny lak som si porobila biele krížiky. Ale priznám sa, a sami to vidíte ,že manikúra by mi neuškodila. Okolie nechtov vyzerá ako keby som každý deň niečo šmirgľovala, a stále sa mi tvoria zádere. Ked mám nervy obhrýzam si to ako socka. 
Máte typ na  nejaký olejček čo by mi to zahojil? . Alebo mastičku?:)  Toto je otrasné obdobie pre vlasy, pleť aj ruky.
 Potrebujem veľa slnka.
Dnes máte posledný deň na to, aby ste sa zapojili do giveaway. Zajtra losujem.
Good Luck :)
vesta-Levi´s,tričko-dedičstvo,nohavice-nujorker,boty-sekáč,bižú-etnoshop,nujorker,music shop,asos,berserker tattoo,ezoterika feng shuei

10 coments:

ninus povedal(a)...

Milujem Billyho Idola ! :)

Misha povedal(a)...

Nathalie povedal(a)...

Parádne nechty, parádny outfit a Billy Idol je mega!

L I N D A povedal(a)...

mne sa tvoje nechty páčia, aj storočné triko!

Heather ♥ povedal(a)...

Byla jsem doteď tak slepá, že jsem si až ted všimla, že máš na ruce tetování Led Zeppelin? Je skvělé <3 Metallica tričko je poklad, chci nějaké už delší dobu (a taky chci Megadeth, Guns n' Roses, Black Sabbath a spustu dalších). zatím mám jen zeppeliny a ozzyho. <3

Martina Bierová povedal(a)...

líbí se mi jak máš udělané nehty :)

Unknown povedal(a)...

to triko Metallica je naozaj rarita ja odkladam tak Iron Maiden a Celtic Frost to este tie bez rukavov trika co sa kupovali v 80tkach v Pešti :)

Unknown povedal(a)...

myslíš tielko klasické ?

Unknown povedal(a)...

nie nie to je tricko bez rukavov :)niekedy ich dam na blog

Kocourova Violet povedal(a)...

uuu, supr outfit!