Translate

01. cica cicaaa

15:05:00 Unknown 22 Comments

Toto sneženie ma vôbec neteší. Ešteže mám mamin kožuch-titul najteplejší na svete. Volám ho cicaaa. Veľké psáničko som mala prvý krát, lebo na kožuchu nedrží ani jedna kabelka :-/ .Tak som to poriešila takto. Pod kožuchom mám tričko Mtv music television z nujorkera, len chcem podoknúť, že za dávnych čias ked ešte púšťalo heavy metal malo moje veľké sympatie. A to si samozrejme nepamätám , lebo som vtedy nežila hahahah :D Teraz je to plné hnoja. Ale reality show majú niekedy vydarené. Čo a týka fotiek priznávam, že nevieme fotiť, a nevieme s tým ani vybabrať. Chcelo by to zrkadlovku :P To ked chytí do ruky aj zvieratko, urobí vám peknú fotku. 
mňauuu...
ps: nezabudnite na giveaway


kožuch-mamin,tričko-new yorker,nohavice- H&M,ruakavičky.six, psáničko-sekáč

22 coments:

L I N D A povedal(a)...

aj ja chcem takú mamču ktorá ma takýto kožuch aby osm jej ho ukradla :D ;)
a na MTV sú parádne relácie :))

Bonnit-S povedal(a)...

videla som na veľa ľuďoch kožuch, ale tebe pristane asi úplne najviac! ;)
a u nás v KE síce nesneží, ale tak fúka vietor, že koniec :D

Unknown povedal(a)...

chcem take trikoooo

K. povedal(a)...

OOoooo,ten kožich je úžasný!! A to triko taky!!! :D :)

Anonymný povedal(a)...

VELMI KRÁSNÝ KOŽICH. ZVU TĚ KE MNĚ NA GIVEAWAY http://beautifulprettygirls.blogspot.cz/

Vera Paradis povedal(a)...

fotenie zo zrkadlovkov zase také jednoduché nie je :) a kabatik je pekny

Martina Bierová povedal(a)...

máš super tričko :)

Unknown povedal(a)...

MTV je kopa hovien a cas 80tich Hard/Heavy je nenavratne prec :D
foto su oekne sa vydarili .)

Misha povedal(a)...

nejlepsi moja!!!!! kozich ti sekne!

balzu povedal(a)...

jj, taky čumim na reality (i když jsou to kraviny:D)
číča dobrá, líbí se mi, jak je barevná

pragueneedsmorestyle

Unknown povedal(a)...

veru tak...hrúza,dakujem :)

Unknown povedal(a)...

dakujem všem :)

Heather ♥ povedal(a)...

Ale pokud nechceš bejt nejlepšífotografnasvětě, tak na manuál se naučíš celkem rychle a zachvíli vypozoruješ, co je kdy potřeba udělat.

Heather ♥ povedal(a)...

Kožich ti perfektně sedí k obličeji ;)

Domček povedal(a)...

zrkadlovka nie je zárukou dobrých fotografií ;)

Ametystalia povedal(a)...

aj s malým gašparkom sa dá robiť veľké divadlo a.k.a. čím ťažšie a väčšie nemusí znamenať lepšie
hovoríme o foťákoch samozrejme
inak pekný kabát, cica sa volá, lebo je z mačky? :D ja mám zajačí a nikto nechápe keď hovorím že za vlhkého počasia smrdí ako zmoknutý zajac -_-

Unknown povedal(a)...

možno nie,ale vždy to vidím ked je to fotené zrkadlom a ked iba kompaktom

Unknown povedal(a)...

cica sa volá, lebo je tak jemný :D ,ale nechci radšej vedieť s čoho je lebo ma tu vyhostia O.o

Wera povedal(a)...

Ja na kožuchy vôbec nie som, proste.... nie..zásady :) Ale tak tebe pristane :) Aj tak..škoda,že nie je umelý :D:)

Fuha MTV som nevidela asi roky.. a čo čítam asi i dobre robím :D...:)

A fotky tradične pekne :)

Autumn. povedal(a)...

Nemám rada kožuchy, ale k tebe to vážne ide ;) Plus to tričko, mňam. Tiež chcem také a súhlasím, že MTV bola kedysi úžasná.

Unknown povedal(a)...

keby bol umelý nebol by taký pekný a v prirode by sa rozkladal milion rokov :-/ takto zhnije hned :D
dakujem :)

Eva povedal(a)...

toto je super! čakala by som síce iné tričko ale nevadí :D