Translate

Retro

22:08:00 Unknown 8 Comments

Neviem či to bude tou hudbou......možno (asi to spustili Kitty,Daisy and Lewis ;D ). Pinupky, viktoriánske šaty a samé kvietky. Baví ma to. Dnes som v sekáči kúpila úplne nové H&M črievičôčky za 1,50€. Sadli mi ako uliate. Aj farba sa mi páči. Bordovú môžem. Okuliare za 2€ by bol tiež hriech nekúpiť (aj ked slečna má asi 10 kusov). Robme si radosť drobnosťami. Zaslúžime si ;) Kúpte si to, po čom túžite (ak sa dá). Povzbudí to ducha .....aj ego ;-D. 
Pokúsim sa tento týždeň pridať dáky ten outfiťák. Len ma nemá kto cvaknúť :(
Prezradte mi čím ste sa naposledy potešili vy ?:)
topánky:second hand,brile: neznámy obchod,retiazka-gate,srdiečko s tyrkenitom-etnoshop

8 coments:

Ver povedal(a)...

tie topky su superske,maju opatok?:)..a ja si robim radost na ebay :D:D tamsa daju najst same radosti

Unknown povedal(a)...

majú len 3cm :)!!

stylish fox povedal(a)...

ja tie tvoje sekáčové úlovky zbožnujem! Kam to chodíš do tých obchodíkov?? :D

.∆∆∆∆∆. povedal(a)...

mega:)
http://notesbycreativity.blogspot.sk/

Unknown povedal(a)...

to všetkých uplne :D

DIARY BY PAJI povedal(a)...

hezké botky ;)

Skodulka povedal(a)...

Teda botičky jsou fakt pěkné! :)

Julie povedal(a)...

Retro je najviac!Keby aj my máme také sekáče:D