Translate

My Road...

19:15:00 Unknown 7 Comments

Neviem či je to dosť obvyklé mať pod oknom rámčeky a iné veci. V podstate je mi to aj jedno či je to blbé,alebo nie. Nemám rada holé steny a moja choroba všetko prečačkávať sa na tom očividne odzrkadľuje. Toto miestečko ešte nieje hotové. Nechcela som tam dať naraz všetko čo som našla. Plánujem ešte niečo dokúpiť. Zatiaľ to ale vyzerá takto... :)

7 coments:

Lola povedal(a)...

líbí se mi buď uplně holý zdi, nebo úplně přerámečkovaný. a já mám prozatím tu první variantu!.)

Misha povedal(a)...

dala bych si k tomu mini koberecek, gramofon a poslouchala vynilky! je to bozi honey.

Heather ♥ povedal(a)...

Black Sabbath jsou nejlepší, právem jim patří místo v centru téhle božské zdi.

Unknown povedal(a)...

dakujem,to by bolo skvelé ale už sa mi tam nič nezmestí :D

Unknown povedal(a)...

veru je to kult.nebyť ich ani metal neexist :D

lettenia povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
lettenia povedal(a)...

Uplne paráááádne! Ja si lepím iba fotky alebo plagátiky bez rámikov po stenách, no rada by som to už nejako prerobila ...dik za inšpiráciu :)